Newsletter
The Black Box website uses cookies.
By continuing the use of the Black Box website, or by pressing the agree button on the right, you consent to the use of cookies on this website. More information.
Home > Support > Partners > BEYOND-partnerprogramma > Deskundige technische ondersteuning
Navigation
  Black Box partnership

Deskundige technische ondersteuning

Wat wij onder support verstaan

U bent een professional in uw vakgebied en kent uw klanten. De eisen die zij aan u stellen zijn hoog. Om die reden is het voor u belangrijk dat bij ieder individueel project de maximale kwaliteitsborging wordt bewerkstelligd; ongeacht de fase waarin het project zich bevindt.

Een deel van de IT-channel partners ziet af van projecten bij vaste klanten die betrekking hebben op nieuwe technologie. Door het ontwijken van een mogelijk gedoemd project vanwege onvoldoende ervaring wordt voorkomen dat de klandizie van vaste klanten op het spel wordt gezet. Hierdoor kan men jaarlijks aanzienlijke bedragen mislopen op een terrein dat aan anderen overgelaten wordt. Afgezien van het feit dat dit een gemiste kans is om naam te maken als compleet partner voor de klant, loopt men niet alleen inkomsten mis, maar bestaat ook de kans dat voor concurrenten de deur naar de eigen eindklanten geopend wordt.

  Partnership

Daarbij zijn de meest voorkomende angsten helemaal niet nodig – zeker als u met Black Box samenwerkt. Wij begeleiden u namelijk volledig op weg naar een nieuwe oplossingsomgeving. Van planning tot oplevering. Daarna laten wij u vanzelfsprekend niet in de steek met eventuele post-sales supportvragen. Ook dan zetten wij ons in voor uw project, zodat u zich weer op datgene kunt concentreren dat voor u belangrijk is: nieuwe business.

Op verzoek nemen wij contact op met uw klant, om eventuele problemen direct op te lossen. En het beste is: daarvoor ontvangt u van ons geen factuur.

Dat verstaan wij onder support.


Share |